آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

- قابل دسترسی برای سنین و توانایی های مختلف.

- سازگار شدن با تغییرات تکنولوژیکی: مشخصه جامعه امروز آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  با تغییر مداوم ، به ویژه از نظر فناوری است. یادگیری سازگاری چه از نظر شخصی و چه از نظر شغلی ضروری است.

- تماس با یک تخصص برای آینده: علاوه بر این ، برنامه نویسی مربوط به بسیاری از تخصص ها و حرفه ها در بخش دیجیتال است: تجزیه و تحلیل داده ، متخصص امنیت سایبری ، ایجاد بازی های ویدیویی ، متخصص رباتیک ، برنامه ریز پشته کامل ... علاوه بر این ، ما باید با آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  توجه به اینکه فناوری در زندگی روزمره ما وجود دارد و صرف نظر از سن و حرفه ، آگاهی از ویژگی های آن به ما در درک بهتر و مدیریت محیط اطراف کمک می کند.

سیستم عامل برای یادگیری برنامه ریزی

برای شروع کودکان به برنامه نویسی ، بسترهای بسیاری وجود دارد که با درجات مختلف دشواری و با مراحل مختلف آموزشی سازگار هستند. از جمله:

Code.org

پلتفرم رایگان و غیر انتفاعی به چندین زبان موجود است. آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  به شما امکان می دهد از همان کودکی (حتی از مراحل شیرخوارگان) با زبان های مختلف برنامه نویسی آشنا شوید ، زیرا گزینه هایی را برای کسانی که از ابتدا شروع می کنند دارد. در Code.org توسط بلوک ها برنامه ریزی شده است.

 

خراش

برای کودکان و جوانان بین 8 تا 16 سال طراحی شده است - iranian cyber  همچنین دارای یک نسخه کوچک ، ScratchJr ، برای کودکان بین 5 تا 7 سال است. Scratch دارای یک سیستم بلوک بسیار ساده است. دسترسی رایگان و بسیار ساده است: تمام آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  کاری که شما باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و به پروژه های بسیار متنوعی مانند ایجاد داستان ، موسیقی ، بارگیری کارت های برنامه نویسی دسترسی دارید ...  علاوه بر این ، این یک انجمن مجازی دارد که به شما امکان می دهد معلمان را متصل کنید از سراسر جهان.

 

Sphero Edu

در برنامه نویسی که بیشتر با رباتیک سازگار است ، روبات های Sphero آماده ایجاد فعالیت هایی در کلاس هستند که به دانش آموزان شما انگیزه می دهد. آنها مفاهیم اولیه ای را که در اکثر زبانهای برنامه نویسی در یک بازی سرگرم کننده و نزدیک به فیزیک کاربرد دارد ، آموزش می دهند.

 

زمین های بازی Swift

توسط اپل برای یادگیری برنامه نویسی به زبان خود و طراحی برنامه ها برای iOS ، Mac ، Apple Watch یا Apple TV ساخته شده است. Swift Playgrounds به جوانان توصیه می شود زیرا هیچ آموزش قبلی برای برنامه نویسی لازم نیست.  آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  با استفاده از پازل های ساده و به تدریج حل چالش های پیچیده تر ، مانند برنامه نویسی ربات ها یا هواپیماهای بدون سرنشین ، می توان از آن در iPad استفاده کرد.

 

آلیس

از 12 سالگی توصیه می شود. تازگی اصلی آن این است که داستان های سه بعدی ایجاد می کند بنابراین از نظر بصری بسیار جذاب است. آلیس آموزشها و مثالهایی به زبان انگلیسی دارد تا بتواند برنامه نویسی را شروع کند و به تدریج پیچیدگی آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز  آن را افزایش دهد.

 

آردوینو

بستر سخت افزاری رایگان - مبتنی بر یک صفحه با میکروکنترلر و یک محیط توسعه - که برنامه نویسی را با الکترونیک ترکیب می کند. استفاده از آردوینو از سن 13 سالگی توصیه می شود. اجازه ایجاد ربات ها را می دهد.





:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: